Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Nevşehir Valiliği
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Etik Komisyonu Mikro-Kredi Rapor, Plan ve Programlar Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
°C
21
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Hukuk Müşaviri
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İklim Değişikliği Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Divanı
      • Meclis Üyeleri
      • İhtisas Komisyonları
      • Birlik ve Kurul Üyeleri
      • Meclisin Görevleri
      • Meclis Denetimleri
      • Meclis İletişim
      • Önceki Dönem Meclis
    • İl Encümeni
      • İl Encümeninin Başkanı
      • İl Encümeninin Üyeleri
      • İl Encümenin Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Etik Komisyonu
    • Mikro-Kredi
    • Rapor, Plan ve Programlar
    • Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcıları
    • Hukuk Müşaviri
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • İklim Değişikliği Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Divanı
    • Meclis Üyeleri
    • İhtisas Komisyonları
    • Birlik ve Kurul Üyeleri
    • Meclisin Görevleri
    • Meclis Denetimleri
    • Meclis İletişim
    • Önceki Dönem Meclis
  • İl Encümeni
    • İl Encümeninin Başkanı
    • İl Encümeninin Üyeleri
    • İl Encümenin Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • KVKK

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

 
 
Mahmut Esat YÖNDEMLİ
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdür V.
İletişim: 0384 215 10 11 Dahili:340
Adres: 15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Merkez /Nevşehir
 
 
 
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNCE YÜRÜTÜLEN İŞ VE İŞLEMLER

 

a) Personel İşleri Bürosu:

  1. Norm kadro ilke ve standartlarının uygulanmasını sağlamak.
  2. Personelin özlük ve sicil kayıtlarını tutmak.
  3. Personel alım, atama ve nakillerle ilgili her türlü işleri yapmak.
  4. Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarını düzenlemek.
  5. Personelin derece ve kademe terfilerini yapmak.
  6. Personelin emeklilik işlemlerini yapmak.
  7. İşçi Personelin sicil raporları ile ilgili işleri yapmak.
  8. İl Özel İdaresi personelinin mal bildirimleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak, mal bildirim ve aile bildirim formlarının düzenli şekilde teminini ve muhafazasını sağlamak.
  9. Disiplin uygulaması ile ilgili işlemleri yürütmek.
  10. İşçi ve sözleşmeli statüde çalışacak personelin işe alınmalarıyla ilgili işlemler ile özlük işlemlerinin takibini ve sicil dosyalarını düzenlemek.
  11. Sendika ilişkileri ile toplu iş sözleşmelerinin görüşülmesi ve yürütülmesini sağlamak.
  12. Genel sekreter, genel sekreter yardımcıları, birim müdürleri ve diğer personelin vekâlet, izin, hastalık izin onayları ve benzer iş ve işlemlerini yürütmek.
  13. İdare personeli ile ilgili bilgilerin gerekli veri tabanına giriş işlemlerini yapmak.
  14. Birimlerde yapılacak öğrenci staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek.
  15. İnsan kaynakları yönetimi alanındaki son gelişmeleri ilgililere aktarmak ve çalışanların bilgi ve becerilerini geliştirmek üzere hizmet içi eğitim, seminer, çalıştay, panel, konferans vb. etkinlikleri yapmak/yaptırmak.
  16. Birimin faaliyet alanı ile ilgili yıllık programları, stratejik plan doğrultusunda hazırlamak.
  17. İl Özel İdaresine ait lojmanların tahsis işlemlerini yapmak.
  18. Genel sekreter, genel sekreter yardımcıları ve bütün personelin il dışı eğitim ve seminerlere görevlendirilme, avans ve kredi mutemetliği iş ve işlemlerini yapmak.
  19. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı tarafından yapılması öngörülen Hizmet Takip Programına personelin eğitim, özlük, askerlik ve diğer tüm hizmet bilgilerini yüklemek.
  20. İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Hukuku mevzuatını ilgilendiren kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, içtihat kararları ve tebliğleri inceleyerek bunlarda yer alan hükümlerin kurum işyerlerinde uygulanmasını sağlamak.
  21. Birim ve müdürlükler tarafından bildirilen olaylar hakkında; iş kazaları ve meslek hastalıkları mevzuat hükümlerini uygulamak.
  22. 6331 sayılı İş Sağlığı ve İş Güvenliği Kanunu gereğince gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak.
  23. İdarenin hizmet binalarının ve eklentilerinin güvenliği, hırsızlık, yangın gibi tehlikelere karşı korunması ile ilgili iş ve işlemleri yapmak/yaptırmak.

b) Tahakkuk Bürosu:

  1.  Personelin mali işlemlerinin (maaş, ücret, mesai) tahakkukunu yapmak.
  2.  Personelin emekli sandığı, sigorta ve puantörlük işlemlerini yapmak.
  3.  İl genel meclisi üyeleri ve encümen üyelerinin ödenek, yolluk vb. giderleri ile ilgili her türlü işlemleri yapmak ve tahakkuk ettirmek.

 c) Eğitim ve Sağlık Bürosu:

  1. Personelin bilgilendirilmesi amacıyla hizmet içi eğitim programları hazırlamak ve sunmak.
  2. Aday memurların asalet tasdiki için Temel Eğitim ve Hazırlayıcı Eğitim Programları düzenleyerek eğitim vermek. Aday memur olarak çalışan personelin yetiştirilmesi hakkında çalışmaları yapmak.
  3. İç Denetçilerin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 33’üncü maddesi gereği, İç Denetim Birimi ile koordine ederek, iç denetçilere 3 yılda asgari 100 saatlik (30 saati Maliye Bakanlığınca sağlanır) meslek içi eğitimi ile ilgili işlemleri yapmak. Meslek içi eğitim programlarını en az bir ay önce iç denetçilere duyurmak.
  4. Norm Kadro İlke ve Standartları ile ihdas edilen ve personelin durumlarına göre Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Eğitimi düzenlemek.
  5. İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetmeliği doğrultusunda, İdaremiz personeline iş sağlığı ve güvenliği hakkında eğitimler vermek.
  6. Etik Kurulu ve çalışmaları hakkında personele eğitim verilmesi ile ilgili eğitim programları düzenlemek.
  7. Kurumun temel ihtiyacı olan revir ve işyeri hekimi, işyeri hemşiresi ile gerekli sağlık hizmetlerinin temini için çalışmalar yapmak.
  8. 6331 sayılı Kanun’a göre iş sağlığı ve güvenliği tedbirleri gereğince personelin gerekli sağlık raporlarının ve tetkiklerinin düzenlenmesini sağlamak.

ç) Puantörlük Sigorta Bürosu:

  1. Personelin çalışma saatlerinin devam durumunu denetlemek, yıllık izin cetvellerini tanzim ve kontrol etmek.
  2. Kurum personelinin puantaj, fazla mesai ve arazi puantajı işlemlerini yapmak.
  3. Personelin günlük devam raporunu hazırlayarak ilgili birim müdürlerine bildirmek.
  4. Kurum personelinin kesenek, sigorta primi ve tescil işlemlerini yürütmek.
  5. Kurum personelinin Sosyal Güvenlik Kurumuna rapor onay işlemlerini yapmak.
  6. Kurum personelinin Sosyal Güvenlik Kurumuna giriş ve ayrılış bildirgelerini vermek.
  7. İdaremiz bünyesinde çalışan işçi personelin, ölüm ve emeklilik gibi durumlarda iş ve işlemlerini yapmak.

d) Sivil Savunma Hizmetleri Bürosu:

  1. Sivil savunma hizmetlerini yürütmek.
  2. Milli ve dini bayramlarda gerekli hizmetleri yürütmek.
  3. Her ay düzenli olarak İş Sağlığı ve Güvenliği Komisyonunun toplantısı sonucu işveren ve işçi ilişkilerini en iyi biçimde düzenleyecek koşulları tayin ve tespitini yapmak.
  4. Fiziki ve emek sarfıyla kurum iş yerlerinde çalışan işçilerin çalışma koşullarını inceleyerek daha verimli çalışma sağlanması hususunda her türlü tedbirleri almak veya ilgili birimlere aldırmak.

Hizmet Standartları Tablosu

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • KAP-HİP
  • BELEDİYE
  • KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ
  • ÜNİVERSİTE
  • E-İÇİŞLERİ
  • ETİK KURULU
  • ARABULUCUK KOMİSYONU
  • KVKK
15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Nevsehir
(0384) 215 10 11-Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız