Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Nevşehir Valiliği
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Etik Komisyonu Mikro-Kredi Rapor, Plan ve Programlar Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
°C
21
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Hukuk Müşaviri
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İklim Değişikliği Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Divanı
      • Meclis Üyeleri
      • İhtisas Komisyonları
      • Birlik ve Kurul Üyeleri
      • Meclisin Görevleri
      • Meclis Denetimleri
      • Meclis İletişim
      • Önceki Dönem Meclis
    • İl Encümeni
      • İl Encümeninin Başkanı
      • İl Encümeninin Üyeleri
      • İl Encümenin Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Etik Komisyonu
    • Mikro-Kredi
    • Rapor, Plan ve Programlar
    • Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
 

2025 NİSAN AYI MECLİS KARARLARI

29.04.2025
T.C.
NEVŞEHİR İL ÖZEL İDARESİ
İl Genel Meclisi Başkanlığı
Nisan Ayı Kararlarına Ait Basın Bülteni:
 
1- İlimiz Avanos İlçesi Küçükayhan Köyü 190 ada 19 ve 20 parseller üzerinden yol istikameti ve genişliğinin, 3194 sayılı kanunun 27. Maddesi hükmü gereği belirlenmesi hususundaki talebinin, İl Genel Meclisinin 11.04.2024 tarihli toplantısında görüşülmesine. İl Genel Meclisinin 07.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
    
2- İlimiz Merkez İlçe Alacaşar Köyü 205 ada 6-7-8 ve 15 nolu parseller üzerinden yol istikameti ve genişliğinin, 3194 sayılı kanunun 27. Maddesi hükmü gereği belirlenmesi hususundaki talebinin, İl Genel Meclisinin 11.04.2024 tarihli toplantısında görüşülmesine. İl Genel Meclisinin 07.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
 
3- 5302 Sayılı Kanunun 25.Maddesi ve İl Genel Meclisi Çalışma Yönetmeliğin 19. maddesi gereği İl Encümeni Üyeliklerine, Doğan SAYIN, Mustafa Güray TÜYSÜZ ve Murat ÖZTÜRK’ ün seçilmelerine.            İl Genel Meclisinin 08.04.2025 tarihli birleşiminde oy çokluğu ile karar verildi.
 
4- 5302 Sayılı Kanunun 16’ncı maddesi uyarınca kurulması gereken İhtisas Komisyonlarının üye sayısının, İl Genel Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin 20’nci maddesi gereği her komisyon için 5 er kişi olarak belirlenmesine. İl Genel Meclisinin 08.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
 
5- 5302 Sayılı Kanunun 16. maddesi uyarınca kurulması gereken İhtisas Komisyonlarından; 
*Çevre ve Sağlık Komisyonuna; Hasan DOĞAN, Mehmet AKTÜRK, Rıfat VAROL, Yüksel BEDİR ve Zafer UZLAŞIR’ın seçilmelerine.
* İmar ve Bayındırlık Komisyonuna; Salih AÇIKGÖZ, Kürşat KOÇ, Kürşat SALGINCI, Hikmet CİNGİ ve Hayati Naci KARATAŞ‘ın seçilmelerine,    
*Eğitim-Kültür ve Sosyal Hizmetler Komisyonuna Abdullah ÖZHAN, Ahmet ÖZMEN, Erdal ERDEMİR, İrfan YILDIRIM ve Hayati Naci KARATAŞ’ın seçilmelerine,
* Plan ve Bütçe Komisyonuna Serkan Naci FERALAN, Mustafa Güray TÜYSÜZ, Hüseyin ÖZ, Ali Can DANACI ve Zafer UZLAŞIR’ın seçilmelerine. İl Genel Meclisinin 08.04.2025 tarihli birleşiminde oy çokluğu ile karar verildi.
 
6- Kapadokya Uluslararası Fuar Ve Kongre Merkezi Anonim Şirketi ünvanı ile şirket kurulmasına.           Sermaye taahhüdünün bütçeden karşılanmasına. Ekli Şirket Ana Sözleşmesinin kabul edilmesine. 4046 Sayılı Kanunun 26. Maddesine istinaden Bakanlık ve Cumhurbaşkanlığı izni için gerekli yazışmaların yapılması ile şirket kuruluş iş ve işlemleri için Nevşehir İl Özel İdaresi Üst Yöneticisi Vali veya Genel Sekretere imza yetkisi verilmesine. Şirketin kurulması ile birlikte Nevşehir İl Özel İdaresini temsil etmek üzere Nevşehir Valisi Ali FİDAN’a yetki verilmesine. İl Genel Meclisinin 09.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
 
7- Mahalli İdareler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliğinin 40. Maddesi uyarınca düzenlenen, İl Özel İdaresi 2024 yılı Kesin Hesap Cetvelleri, 5302 Sayılı Kanunun 47. maddesi gereğince İl Genel Meclisinde görüşülmesi talebinin, araştırılmak ve incelenmek üzere Plan ve Bütçe Komisyonuna havale edilmesine, tanzim edilecek raporun İl Genel Meclis Başkanlığına sunulmasına.  İl Genel Meclisinin 09.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
 
8- Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait İlimiz, Kozaklı İlçesi, İmran Köyü, 148 ada 7 parselde kayıtlı "Kargir Okul - Lojman ve Uygulama Bahçesi" niteliğindeki taşınmazı “sosyal tesis” olarak kullanmak üzere İmran Köy Muhtarlığı adına 15 yıllığına tahsisinin yapılmasına. İl Genel Meclisinin 10.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.
 
9- İlimiz Merkez İlçe Çardak Köyü 640 ve 832 numaralı parsellere ait “Akaryakıt ve Servis İstasyonu Alanı” amaçlı şehir plancısı müellifi tarafından hazırlanan uygulama ve nazım imar planlarının, 7174 sayılı Kanunun 4’ncü maddesi kapsamında değerlendirilmek üzere, Kapadokya Alan Başkanlığına gönderilmesine, planların Kapadokya Alan Başkanlığının onayından geldikten sonra yürürlüğe girmesine. İl Genel Meclisinin 10.04.2025 tarihli birleşiminde oy birliği ile karar verildi.

10- İmar ve Bayındırlık Komisyonu tarafından tanzim edilen raporun görüşülerek yapılan müzakeresi neticesinde. İl Tarım ve Orman Müdürlüğünün 17846075 sayılı yazılarındaki görüş ile İmar ve Bayındırlık Komisyonu tarafından tanzim edilen rapor arasında tezatlık oluştuğundan; İçişleri Bakanlığının  25.11.2009 tarih ve 54434 sayılı görüşüne istinaden rapor meclis tarafından yeterli bulunmadığından dolayı ve bu konuda somut karar verilmek üzere teklifin İmar ve Bayındırlık Komisyonuna havale edilmesine, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü teknik personelin görüş bildirmek üzere komisyona davet edilmesine. İl Genel Meclisinin 10.04.2025 tarihli birleşiminde Hikmet CİNGİ, Özdemir ŞİMŞEK, Yüksel BEDİR, Ali Can DANACI, İrfan YILDIRIM, Süleyman YÜKERİ, Hayati Naci KARATAŞ ve Erdal ERDEMİR’in red oyuna karşın 14 üyenin oy çokluğu ile karar verildi.
 
11- İlimiz Avanos İlçesi Küçükayhan Köyü 190 ada 19 ve 20 parseller üzerinden yol istikameti ve genişliğinin, 3194 sayılı kanunun 27. Maddesi hükmü gereği belirlenmesine. İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
12- İlimiz Merkez İlçe Alacaşar Köyü 205 ada 6-7-8 ve 15 nolu parseller üzerinden yol istikameti ve genişliğinin, 3194 sayılı kanunun 27. Maddesi hükmü gereği belirlenmesine. İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
13- İl Özel İdareleri Norm Kadro İlke Ve Standartlarına Dair Yönetmeliğin 11. Maddesi gereği, İl Özel İdaresi bünyesinde 657 sayılı Kanununa tabi görev yapan personelin kadrolarında değişiklik yapılabilmesi için gerekçesi belirtilerek yazıları ekinde sunulan III sayılı dolu kadro değişiklik cetvelinin 5302 sayılı kanunun 10. Maddesinin (l) bendi gereği onaylanmasına. İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
14- İlimiz Merkez ve ilçelerine bağlı köyler ile kırsal alanlarda yaban domuzu popülasyonlarının arttığından vatandaşların tarım alanlarına, tarımsal ürünlere ve kendilerine zarar vermesi nedeniyle çiftçilerden gelen şikâyetler doğrultusunda yaban domuzu zararlarının asgariye indirilmesi amacıyla avcılarımıza gerekli desteğin sağlanmasına. İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
15- Gülşehir İlçesi Tuzköy Hes Kuyruk suyu kanal çalışmalarında çıkan yapı ve inşaat malzemesi ile hafriyat malzemesinin İl Özel İdaresinin görev ve sorumluluk alanlarında bulunan yolların bakım ve onarımında, kanal gömlekleme işlemlerinde vb. çalışmalarda kullanılabilmesi için Gülşehir Belediyesi ile ortak hizmet projeleri gerçekleştirmek ve ortak projeler kapsamında anlaşmaları ve protokolleri yapmak üzere Nevşehir İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine yetki verilmesine. İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
16- 5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanunu’nun 17. Maddesi, İl Genel Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin 21. maddesi gereğince, İl Genel Meclisinin 08.01.2025 tarihli toplantısında oluşturulan Denetim Komisyonu tarafından tanzim edilen, İl Özel İdaresinin bir önceki yıl gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerine ait rapor, Denetim Komisyonu Başkanı Rıfat VAROL tarafından okunarak, 11.04.2025 tarihli birleşiminde İl Genel Meclisinin bilgisine sunuldu.
 
17- Gülşehir İl Genel Meclis Üyeleri Kürşat KOÇ ve Kürşat SALGINCI tarafından verilen 10.04.2025 tarihli öneride; “İl Özel İdaresi yetki alanında bulunan Nevşehir İl ve İlçelerine bağlı köylerin içme ve kullanma suyu tüketim bedeli, İl Genel Meclisinin 05.02.2025 tarih ve 22 sayılı kararı ile tespit edilmiştir. Ancak uygulama sorunlar çıkacağı kanaati hasıl olduğundan konunun tekrar görüşülmesini arz ederiz“ denilmektedir. 5302 sayılı kanunun 13. Maddesi gereği üyeler tarafından verilen önerinin gündeme ilave edilerek görüşülmesine. 

İlimize bağlı bulunan bazı köylerde su kuyularından su temini işi elektrik gücüyle, bazı köylerde cazibeli olarak temin edildiği, bazı köylerde ise köylü katkısıyla yaptırılan GES enerjisi ile su temini yapıldığı müşahede edilmiştir. 
 
Bahse konu öneri doğrultusunda İl Genel Meclisinin 05.02.2025 tarih ve 22 sayılı kararına aşağıdaki maddeler eklenerek tashih edilmesine. 

a)    Maliyeti köy halkı tarafından finanse edilerek yapılan GES tesisi ile içme/kullanma suyu temin edilen köylerde 05.02.2025 tarih ve 22 sayılı meclis kararı ile belirlenen alt limit tutarından ton başı %25 oranında indirim yapılabilir.   
b)    Cazibeli sistem ile içme/kullanma suyu temin edilen köylerde 05.02.2025 tarih ve 22 sayılı meclis kararı ile belirlenen alt limit tutarından ton başı %25 oranında indirim yapılabilir.
 
c)    İl Genel Meclisinin 05.02.2025 tarih ve 22 sayılı kararı ile belirlenen “su tarifesi” başlıklı tabloda gösterilen toplam sarfiyat ton/m3 bazında %25 oranında indirim/artırım yapılabilir.
           İl Genel Meclisinin 11.04.2025 tarihli toplantısında mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • KAP-HİP
  • BELEDİYE
  • KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ
  • ÜNİVERSİTE
  • E-İÇİŞLERİ
  • ETİK KURULU
  • ARABULUCUK KOMİSYONU
  • KVKK
15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Nevsehir
(0384) 215 10 11-Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız