Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Nevşehir Valiliği
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
T.C. Nevşehir İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat KVKK
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Etik Komisyonu Mikro-Kredi Rapor, Plan ve Programlar Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
°C
4
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Hukuk Müşaviri
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • İklim Değişikliği Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Divanı
      • Meclis Üyeleri
      • İhtisas Komisyonları
      • Birlik ve Kurul Üyeleri
      • Meclisin Görevleri
      • Meclis Denetimleri
      • Meclis İletişim
      • Önceki Dönem Meclis
    • İl Encümeni
      • İl Encümeninin Başkanı
      • İl Encümeninin Üyeleri
      • İl Encümenin Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • KVKK
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Etik Komisyonu
    • Mikro-Kredi
    • Rapor, Plan ve Programlar
    • Yöremizi Tanıyalım
  • İLETİŞİM
 

2024 EYLÜL AYI MECLİS KARARLARI

13.09.2024
T.C.
NEVŞEHİR İL ÖZEL İDARESİ
İl Genel Meclisi Başkanlığı
 
 
Eylül Ayı Kararlarına Ait Basın Bülteni:
 
1- Nevşehir İl Özel İdaresi memurlarının performans ölçütlerinin belirlenmesi, izlenmesi ve değerlendirilmesi ile başarılı personelin ödüllendirilmesine ilişkin esas ve usulleri düzenlemek amacıyla hazırlanan Nevşehir İl Özel İdaresi Memurlarının Performans Değerlendirme Yönetmeliği taslağının görüşülmesi talebinin, araştırılması ve incelenmesi amacıyla “İnceleme ve Araştırma Komisyonu” adı altında bir komisyon kurulmasına. Komisyona üye olarak; Serkan Naci FERALAN, Salih AÇIKGÖZ, Rıfat VAROL, Hikmet CİNGİ ve Hayati Naci KARATAŞ’ın seçilmelerine. Tanzim edilecek raporun İl Genel Meclis Başkanlığına sunulmasına. İl Genel Meclisinin 02.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
2- 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanunu uygulama yönetmeliğinin 26. Maddesine göre NEVPETAŞ A.Ş.'ye "jeotermal kaynak üretimi ve dağıtım şirketi" yetki belgesi verilmesine. İl Özel İdaresine ait 4999,93 hektar alanda bulunan 2019/04 (ER:3388941) numaralı jeotermal kaynak işletme ruhsat sahasında üretim, dağıtım, kiralama, jeotermal su kullanımı, tüketim miktarının tahakkuku, tahsili vb. her türlü işletme faaliyeti yapabilmesi için adı geçen şirkete 20 yıllığına intifa hakkı tanınmasına. İlk yıl intifa hakkı bedelinin 50.000,00 TL olarak belirlenmesine sonraki yıllarda bu bedelin TÜFE oranında artırılmasına. Merkezi dağıtım tesisinin ilave imalatları, tesis alt yapı bağlantıları, mühendislik etüt ve projeleri vb. hususlarının NEVPETAŞ A.Ş. tarafından yaptırılmasına. İl Genel Meclisinin 03.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.    
 
3- Nevşehir İli, Merkez İlçe, Boğaz Köyü, 110 ada 213 ve 214 nolu parsellere ait "Küçük Sanayi Tesis Alanı" amaçlı plan müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planlarının görüşülmesi talebinin, araştırılmak ve incelenmek üzere İmar ve Bayındırlık Komisyonuna havale edilmesine, tanzim edilecek raporun İl Genel Meclis Başkanlığına sunulmasına. İl Genel Meclisinin 04.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.        
                                
4- Merkez İlçe, Alacaşar Köyü, 261 ada 2, 6, 7, 8, 9, 10, 19, 21 ve 23 nolu kadastro parsellerinin imar planı ile uyuşmaması sebebiyle plan değişikliği yapılmak istenmiş ve buna dair plan müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planı değişikliğinin onaylanmasına. İl Genel Meclisinin 04.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
5- Derinkuyu İlçesi, Suvermez Köyü, 176 ada 50 ve 64 nolu parsellere ait mevcut imar planı ile 3194 sayılı imar kanunun 18. Maddesinin uygulanmasında sorunlar oluştuğu, 7 metrelik yol açılmasına dair plan müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planı değişikliğinin onaylanmasına. İl Genel Meclisinin 04.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
6- Nevşehir İli 153 köyün içme suyu ve kanalizasyon bakım onarımlarının giderilmesi ve kaymakamlıklarca ihalesi yapılan işlerin hakedişlerinin ödenebilmesi için 3.000.000,00 TL ödeneğe, 2024 yılı yatırım programında bulunan köylerin yol bakım ve onarım ihtiyaçları için 1.000.000,00 TL ödeneğe ihtiyaç duyulduğundan, söz konusu ödenekler için harcama kalemleri arasında aktarma yapılmasına. İl Genel Meclisinin 05.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
7- 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanunu'nun 31. Maddesi gereği, İl Özel İdaresince hazırlanan 2025-2029 yıllarına ait Stratejik Plan Taslağının görüşülmesi talebinin, araştırılmak ve incelenmek üzere Plan ve Bütçe Komisyonuna havale edilmesine tanzim edilecek raporun İl Genel Meclisi Başkanlığına sunulmasına. İl Genel Meclisinin 05.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
8- Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığınca İl Özel İdaresine hibe edilen, 16.200.000,00 TL karşılığı bir adet büyük çöp toplama aracı, bir adet büyük arazöz ve bir adet büyük vidanjör’ ün 237 sayılı Taşıt kanununun 10. Maddesinin 2. Fıkrası hükmü gereği satın alınmasına. İl Genel Meclisinin 05.09.2024 tarihli birleşiminde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
9- İmar ve Bayındırlık Komisyonu tarafından tanzim edilen raporun hazırlandığı şekliyle aynen kabul edilmesine. Nevşehir İli, Ürgüp İlçesi, Şahinefendi Köyü, 142 ada 9 nolu parsele ait "Ticaret Alanı" amaçlı şehir plancısı müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planlarının, 3194 sayılı kanunun 8/b Maddesi ile 5302 sayılı kanunun 10/c ve 70. Maddeleri hükmü gereği onaylanmasına. Ayrıca, Komisyonun onaylanması istenilen imar planını yerinde görerek incelemesi sırasında, bahse konu taşınmaz üzerinde yapı olduğunu tespit etmiş, İl Genel Meclis Başkanlığınca imar planı onaylanmadan ve ruhsat aşaması tamamlanmadan yapı yapılması kanunen mümkün değildir. Bu sebeple İl Özel İdaresinin İlgili birimlerince konu hakkında gerekli iş ve işlemlerin yapılarak neticeden İl Genel Meclisine bilgi verilmesine. İl Genel Meclisinin 06.09.2024 tarihli birleşimde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
10- İmar ve Bayındırlık Komisyonu tarafından tanzim edilen raporun hazırlandığı şekliyle aynen kabul edilmesine. Nevşehir İli, Ürgüp İlçesi, Ulaşlı Köyü, 115 ada 101 nolu parsele ait "Ticaret Turizm Alanı" amaçlı şehir plancısı müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planlarının, 3194 sayılı kanunun 8/b Maddesi ile 5302 sayılı kanunun 10/c ve 70. Maddeleri hükmü gereği onaylanmasına. Ayrıca, komisyonun onaylanması istenilen imar planını yerinde görerek incelemesi sırasında, bahse konu taşınmaz üzerinde yapı olduğunu tespit etmiş, İl Genel Meclis Başkanlığınca imar planı onaylanmadan ve ruhsat aşaması tamamlanmadan yapı yapılması kanunen mümkün değildir. Bu sebeple İl Özel İdaresinin İlgili birimlerince konu hakkında gerekli iş ve işlemlerin yapılmasına ve neticeden İl Genel Meclisine bilgi verilmesine. İl Genel Meclisinin 06.09.2024 tarihli birleşimde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
11- İmar ve Bayındırlık Komisyonu tarafından tanzim edilen raporun hazırlandığı şekliyle aynen kabul edilmesine.  Nevşehir İli, Ürgüp İlçesi, Ulaşlı Köyü, 115 ada 3 nolu parsele ait "Turizm Tesis Alanı" amaçlı şehir plancısı müellifi tarafından hazırlanan nazım ve uygulama imar planlarının, 3194 sayılı kanunun 8/b Maddesi ile 5302 sayılı kanunun 10/c ve 70. Maddeleri hükmü gereği onaylanmasına. İl Genel Meclisinin 06.09.2024 tarihli birleşimde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
12- Asiller Madencilik Bims İnşaat ve Nakliye Sanayi Ticaret Limited Şirketi tarafından İl Özel İdaresi banka hesabına iş makinaları ve ekipman alımı için yatırılan 4.000.000.00 TL’ nin (Dört Milyon), 5302 sayılı Kanunun 10. Maddesinin g bendi hükmü gereği, şartlı bağış olarak kabul edilmesine. İl Genel Meclisinin 06.09.2024 tarihli birleşimde mevcudun oy birliği ile karar verildi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • KAP-HİP
  • BELEDİYE
  • KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ
  • ÜNİVERSİTE
  • E-İÇİŞLERİ
  • ETİK KURULU
  • ARABULUCUK KOMİSYONU
  • KVKK
15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. No:65 Nevsehir
(0384) 215 10 11-Santral
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız