T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
İhale Kayıt Numarası
|
:
|
2017/71198
|
1-İdarenin
|
||
a) Adresi
|
:
|
15 Temmuz Mah.Zübeyde Hanım Cad.Avanos Yolu 5 Km. Nevşehir Nevşehir Merkez/NEVŞEHİR
|
b) Telefon ve faks numarası
|
:
|
3842151011 - 3842151018
|
c) Elektronik Posta Adresi
|
:
|
info@nevsehirozelidare.gov.tr
|
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa)
|
:
|
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
a) Niteliği, türü ve miktarı
|
:
|
1 Adet / 240 Ton Üretim Kapasiteli Batch Tipi Asfalt Plenti
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
|
:
|
Nevşehir İli Sulusaray Kasabası İl Özel İdaresi Asfalt Plenti Tesisi
|
c) Teslim tarihi
|
:
|
Sözleşme Tarihinden itibaren 90 (Doksan) gün içerisinde İl Özel İdaresi Asfalt Plenti Tesisine teslim gerçekleştirilecektir
|
a) Yapılacağı yer
|
:
|
15 Temmuz Mah.Zübeyde Hanım Cad.Avanos Yolu 5 Km. Nevşehir
|
b) Tarihi ve saati
|
:
|
20.03.2017 - 10:30
|
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
|
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
|
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
|
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
|
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. Aday veya İstekliye ait Sanayi Sicil Belgesi
Aday veya İstelinin Üyesi olduğu meslek odası tarafından Aday veya İstekliye ait Kapasite Raporu
Aday veya İsteklinin üyesi kayıtlı olduğu Meslek odası tarafından Aday veya İstekliye Düzenelenen İmalat Yeterlilik Belgesi
|
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
|
Garanti, garanti süresi içerisinde eksik veya hatalı olduğu ortaya çıkan herhangi bir parça veya elemanın yerine yenisinin sağlanarak hiç bir ücret talep etmeksizin yerine takılıp Birim’ in çalışır hale getirilmesini kapsayacaktır.
Satın alınan Birimler de garanti süresi içerisinde sistematik bir arıza çıkması halinde
Yüklenici, bahis konusu parça veya elemanı İdareden hiç bir ücret istemeksizin bütün Birimlerde yenileriyle değiştireceğini garanti edecektir.
Yüklenici, Birim’ i ve parçalarını, tümünün kabul tarihinden itibaren 3 yıl süre ile hatalı malzeme ve işçiliğe karşı garanti edecektir.
Garanti süresi her birimin teslimatının tamamlanıp, Birimin kabulü yapıldıktan sonra işlemeye başlayacaktır.
Yüklenici, arızayı bildirim tarihinden itibaren 48 saat içerisinde arızaya müdahale edilecektir.
Garanti mekanizmasının işleme şekli İdarece takip edilecektir. Satıcı firma ile herhangi bir anlaşmazlık durumunda anlaşmazlık Nevşehir Mahkemelerine havale edilecek ve adı geçen mahkemeler anlaşmazlığı halletmeye yetkili olacaktır.
Yüklenici firma, teslim edecekleri Birim’in tüm ünitelerini kapsayacak “GARANTİ BELGESİ“ni teslimat öncesi idareye verecektir. Arızanın yükleniciye tebliğinden itibaren firma, en kısa sürede birimdeki arızayı giderip İdareye bildirecektir. Arızalı geçen süre garanti süresine ilave edilecektir.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
|
4.4.1.
Son 5 Yıl içerisinde Muayene ve Kabülü Yapılmış Asfalt Plenti Üretimi ve Montajı
|